Sista April

Det känns som att sommaren är på väg, solen har strålat som bara den idag att jag cyklade in till Jokkmokk.
Rumpan mådde kanske inte så jättebra när man väl var framme men heavy metal så skönt det var!
Låt oss hoppas att vädret håller i sig! :)

Med tandborsten i munnen försöker jag att få ner de 2 sista låtarna till The Kooks senaste album, jag blir lycklig av Lukes röst fast min kära vän Rassa undrar vad dealen är med dem.

På tal om vänner fyller Amandag 18 år idag och det kommer vi fira med maskeradfest på lördag. Plupp you know. Jag är taggad till tårna, I tell ya.

Amandag och Rassa är just nu i Vuollerim och firar Valborg, undrar om de vet anledningen till varför man firar Valborg.
"Traditionen grundar sig på den Heliga Valborgs kult, mot häxtro och onda andar, som uppstod speciellt efter hennes död 779"
Life's a bitch

Förövrigt är jag väldigt glad över att min vackra syster har köpt mig en ny Hypnose

Morsning korsning goa gubbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0