solsken

Det kändes tungt att skriva, men men.
Idag har jag kommit ner från fjälls, och tro på tusan, jag har fått färg i ansiktet! Det har vart hur mysigt som helst att vara där uppe. Tur ändå att vi har elverk så jag fick se när en söt 14 årig tjej fick vinna EM guld i 100 meter fjäril! På hennes debut tävling lyckades hon med det som Kammerling aldrig klarade av, nämligen att simma ända in i mål....(Skämmes Kammerling?).

Sedan har jag en ömmande rumpa för igår kväll halkade jag till och landade så fint på en stock, klockrent fall! Att vara smidig har jag aldrig lyckats bra med.

Men iaf, om jag vore en viktig person i Sverige som folk lyssnade på och beundrade, då skulle jag vilja säga: Sara Sjöström ska ha en eloge och massvis med kinderägg!

Kommentarer
Postat av: Anne marit :D

Gosh women. ÄNTLIIIGEN!
Då kan vi iaf läsa vad som händer i varandras liv genom bloggarna ;) hehe

2008-03-25 @ 08:56:40
URL: http://www.paivio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0