Ur ett drömlikt perspektiv

Detta måste bara skrivas ner, det jag nu ska berätta för er är en liten dröm jag hade i natt!


Jag drömde att jorden blev invaderade av onda vålnader/aliens, fick inte riktigt grepp på det. Iaf dom tog över världen och satte upp laser överallt som gjorde att man frätte sönder....
På gatorna dog folk överallt, jag var otroligt nära en att bli träffad av en sån där laser, men klarade mig undan i ett hörn.
Sedan lyckades jag och några från min skola ,inklusive min mattelärare, komma ut ur staden vi var i.

Där samlade vi ihop oss i ett hemligt hus för att komma på en plan hur vi skulle klara detta.

Och vi kom på att för att jorden skulle överleva så var vi tvunga att liksom komma in i deras kärna och döda dem. Så vi rustade oss och var beredda på att möta en säker död och adrenalinet bara pumpade i kroppen, jag kunde verkligen känna det. Sedan begav vi oss ner i underjorden.. och dom här gubbarna var verkligen gråa med uthålade ögon and shit..men vi fortsatte bara längre och längre ner.

Sedan tog det slut, men jag tror världen överlevde

Det intressanta med drömmen var känslan..." Nu gör jag något stort, vi kommer rädda världen, men kanske dö"
Stenkul var det! Jag gillar mina drömmar!


Kommentarer
Postat av: ida

hahahaha, jag gillar din dröm me asså men den verkar lite läskig tycker jag :) fast tänk om du drömt om nåt som komme rhända? man vet ju aldri ;O

2008-03-18 @ 00:58:54
URL: http://idallert.blogg.se
Postat av: ida

hahahaha, jag gillar din dröm me asså men den verkar lite läskig tycker jag :) fast tänk om du drömt om nåt som komme rhända? man vet ju aldri ;O

2008-03-18 @ 00:59:11
URL: http://idallert.blogg.se
Postat av: ida

alltså ere inte dumt att d inte finns nån gästbok här ? :S haha :)

2008-03-18 @ 01:21:53
URL: http://idallert.blogg.se
Postat av: Anonym

Vi kanske måste göra oss en ^^

2008-03-18 @ 01:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0